FFK slo Strømmen 2-1 september 2016

Treff spillerne på sesongkort-mandag

Mandag kan du møte spillerne under sesongkort-arrangment på Stadion mellom 15-17 - vi byr på både vafler og kaffe.

Tirsdag går fristen for å sikre seg plassen fra sist sesong ut, og enten du skal fornye eller kjøpe nytt sesongkort kan du ordne det mandag - når FFK har langåpent mellom 15 og 17 ved Rema 1000 på Stadion.

A-lagsspillerne er tilstede og håper du tar turen - og slår gjerne av en prat, tar bilder eller skriver autografer. Vafler og kaffe kan vi også friste med!

Får du ikke tatt turen så fortvil ikke - du kan hele døgnet fornye på nett via sesongkort.fredrikstadfk.no eller på Fredrikstad kino i deres åpningstider. Har du spørsmål, kontakt oss gjerne på epost [email protected]

Les også: Derfor er sesongkort din beste støtte

Med fristen rett rundt hjørnet og en rekke nye forsterkninger på plass, var det mange innom Stadion før helgen for å sikre seg fast plass og støtte klubben med et sesongkort. Se videoinnslaget under for hva noen av de besøkende sa om troen på kommende sesong: