Til våre fantastiske frivillige

Det er ingen tvil om at vi er stolte av å våre frivillige. De er en av våre aller viktigste bidragsytere.

Støtten som ingen bør undervurdere!

Fotballsesongen 2017 har gått sin gang, dessverre gikk det ikke helt som vi håpet. Heldigvis har vi i FFK en støtte som aldri gir seg, og det er våre ressurssterke frivillige. Det vi er meget takknemlige for er den støtten vi har fått fra våre frivillige. FFK som klubb er helt avhengige av våre frivillige for å kunne gjennomføre våre aktiviteter, arrangement og andre viktige gjøremål.  Den jobben som våre entusiastiske frivillige har lagt igjen år etter år er uvurdelig!

- Selv om vi ikke fikk det til på banen, så har de frivillige nok en gang levert en kjempesesong i FFK. Vi er helt avhengig av den fantastiske innsatsen som legges ned, og håper alle er med på en samling i bunn og byggingen av nye FFK i 2018! Forteller klubbens daglige leder, Joacim Heier.

Våre frivillige er i den øverste divisjonen

- Våre frivillige er i den øverste divisjonen, betydningen av i gode og onde dager kommer til sin fulle rett når vi ser hvordan våre frivillige stiller opp for oss.
Det må og skal bli en viktig del av «grunnmuren» videre. Presiserer styreleder, Jostein Lunde.

Sammen er vi sterke

Den støtten, gleden og entusiasmen dere bidrar med gjør oss som klubb meget stolte over våre støttespillere. De frivillige legger ned en vanvittig stå på vilje i alt de gjør. Våre dyktige frivillige er med på å bære klubbens identitet, og er en sterk ambassadør for klubbens motto " sammen er vi sterke". Det er en styrke som gjør dere unike i norsk fotballsammenheng. Vi ønsker å takke dere alle for nok en sesong med fantastisk støtte . En stor takk til alle våre frivillige for den iherdige innsatsen dere har lagt igjen. Vi ønsker å reise oss, og vi håper dere blir med å løfte oss opp igjen!