Telefinans og Danske Bank støtter engasjementet til Raymond

I utfordrende økonomiske tider er det godt å ha gode støttespillere i ryggen. Telefinans og Danske Bank reagerte umiddelbart når de fikk høre at Raymond Kvisvik var tilbake i manesjen.

I helgen kunne vi meddele at Raymond Kvisvik var tilbake på stadion i en offisiell rolle. Den tidligere FFK-helten skal bidra ut sesongen som hjelpetrener med hovedfokus på siste tredjedel av banen og avslutningsfasen.

Raymond har mange jern i ilden, og i første omgang er det meningen at han skal delta 1-2 ganger i uka. Mannen med den presise venstrefoten har et stort hjerte for FFK og engasjementet han nå har tredd inn i er i stor grad preget av et ønske om å hjelpe klubben.

To bedrifter var spesielt glade for denne signeringen, og har tilbudt seg å støtte FFK økonomisk slik at klubben ikke har utgifter på denne ekstra trenerkapasiteten.

- Vi i Telefinans har fulgt FFK trofast i mange år, og har jo med fortvilelse sett hvilken vei det har gått de siste årene. Når muligheten bød seg til å bidra økonomisk for å få tilbake «verdens beste Raymond». En lokal profil med beina godt plantet på jorda, full av erfaring, humør og en passe dose galskap til å hjelpe til på treningsfeltet og eventuelt i garderoben med gode historier og på sidelinja under kamp, ser vi på dette som et supert tiltak som vi rett og slett har troa på, sier Ståle Julseth i Telefinans AS.

- Danske Bank ønsket å bidra til at Raymond kan bidra rundt FFK fordi vi mener han har mye å tilføre både fotballfaglig og i det å skape et miljø preget av positivitet. I tillegg mener vi det er riktig og viktig at klubben gjør seg nytte av tidligere FFK-spillere, sier Henning Røli i Danske Bank.

Vi takker begge bedriftene for den flotte støtten og gleder stort til fortsettelsen!