Takk for den fantastiske støtten, håper vi sees på lørdag også!

Vi er skuffet over hva vi presterte i helga og vi har gitt oss selv en massiv utfordring – Men! Det har skjedd større under i fotballen før.

Vi håper alle som har støttet klubben på en fantastisk måte gjennom sesongen, også er på plass lørdag!
Utgangspunktet er veldig vanskelig, og det skal mye til, men dersom det utrolige skulle skje, så vil du ikke gå glipp av det!

Vi har hatt en utrolig støtte gjennom sesongen, dere har gitt oss masse store øyeblikk som fullsatt Stadion mot Moss, et tilskuersnitt på 4325 gjennom året, 50 timers busstur for å støtte oss i Narvik, herlig mobilisering til bortekamper mot Moss, Raufoss, Grorud og KFUM osv.
Vi er utrolige glade i dere og stolte av den støtten vi får!

Sesongkort FFK - KFUM
Tirsdag 6. november kl. 1800 er siste frist for å kjøpe din faste plass til kampen på lørdag.

Tirsdag fra kl. 1500 - 1800 vil spillerne være på plass i Aristokraten for å selge billetter og dele ut gratis kaffe og vafler.

Du kan også kjøpe billetten din her: Sesongkortholdere - kjøp plassen her

Billetter

Aristokraten holder åpent for billettsalg
- Tirsdag Kl 15.00-18.00
- Onsdag Kl 15.00-18.00
- Torsdag Kl 12.00-17.00
- Fredag Kl 12.00-17.00
- Lørdag Kl 11.00-15.00
ALLE SOM KJØPER BILLETT TIL KAMPEN I ARISTOKRATEN FÅR ET FFK-SKJERF KR 99,-
Du kan også kjøpe billett på følgende steder:

- FFK sin administrasjon (10:00 - 16:00 alle hverdager)
- Billetter FFK - KFUM HER
- Fredrikstad Kino

VIP-Billetter
Har du lyst på en god middag i forkant av kampen og dessert i pausa? Da kan en VIP-Billett være tingen.

VIP-Billett koster 495,- og inkluderer middag, dessert og billett på Værste-Tribunen.

Bestill VIP-Billett ved å kontakte Lars Petter Brovold på [email protected]

Lagtilbud
Med dette tilbudet får alle spillerne på laget ditt billett til FFKs kamper på Stadion til kun 50 kroner per person!

Tilbudet forutsetter felles bestilling for laget gjennom skjemaet under, og billettene hentes og betales samlet.
Det er også mulig å bestille for større grupper på tvers av lagene i klubben.

Bestill her: Lagtilbud FFK - KFUM

SAMMEN ER VI STERKE!