FFK slo Strømmen 2-1 september 2016

Slik blir det cupfest på Stadion

FFK spiller "bortekamp" på Stadion mot Kråkerøy i cupen - slik profilerer du din bedrift og bidrar til fotballfest!

Onsdag om en uke - onsdag 26. april - er det klart for et klassisk lokaloppgjør i NM 1.runde når FFK møter Kråkerøy. Ettersom Kråkerøy spiller sine hjemmekamper på Stadion, blir det "dobbel hjemmekamp" denne dagen!

Det er Kråkerøy som arrangerer kampen, men FFK bistår og ønsker å bidra til en festdag for en god samarbeidsklubb. Kråkerøy kan naturligvis få en kjærkommen økonomisk opptur gjennom kampen.

Det betyr blant annet at du kan profilere bedriften din med digitalreklame i dette lokaloppgjøret, som etter alle solemerker blir vist direkte på f-b.no. I tillegg legger Kråkerøy alle kluter til for å trekke et betydelig tilskuertall.

Digitalreklamen i kampen kjøpes per minutt, og prises som følger til denne kampen:

2 minutter - 5.000,-
4 minutter - 9.000,-
6 minutter - 12.000,-

Bestill på epost: [email protected]

Har du digitalreklame som brukes på FFKs hjemmekamper kan denne benyttes uten ekstra produksjonskostnad. Har du ikke hatt LED-reklame før gir leverandøren To Be More er bra tilbud! Minuttene du kjøper deles i spotter a 10 eller 20 sekunder og vises garantert i kamptiden. Priser eks mva.

Sesongkort gjelder ikke

Sesongkort på Stadion gjelder ikke, billettsalget står Kråkerøy for i denne kampen.
De som har sesongavtale med FFK på digitalreklame gjelder ikke for cupkamper (og i dette tilfellet en bortekamp).

Bidra til rekord-oppmøte med tilskuerstafetten

-Vi ønsker å holde inngangprisen på "breddefotballnivå" og isteden invitere lokale firmaer til å betale 2 kr pr tilskuer. Maks beløp kan avtales om ønskelig, sier Kråkerøy-ledelsen.

For hvert deltakende firma vil det bli relativt små beløp, men mange små bidrag vil utgjøre en STOR forskjell for en 3.divisjonsklubb med begrensede midler.

Målsetningen er å skape en fest denne onsdagen og holde billett prisene på 50,- og 100,-

Blir ditt firma med på tilskuerstafetten og gir 2 kroner per tilskuer? FFK formidler bidraget om du kontakter oss med bekreftelse på epost til [email protected]