Sleipner Motor AS og FFK med helt nytt samarbeid ut 2020

Sleipner Motor følger med på FFK og har nå skrevet en helt ny avtale med klubben ut 2020.

Sleipner ble startet i 1908 og sysselsetter i dag ca 165 mennesker fordelt på hovedkontoret i Fredrikstad og salgskontorene i England, Sverige, Finland, Danmark og Tyskland. Sleipner Motor har de siste årene utviklet seg til å bli en ledende teknologibedrift og produsent av thruster og stabilisator systemer. Et kontinuerlig fokus på kvalitet og god service har gjort at de fleste av verdens førende båtprodusenter i dag fast bruker utstyr produsert i Fredrikstad på sine båter. Sleipner Motor har også vunnet flere internasjonale priser for innovasjon og produktdesign innenfor båtbransjen.

«Vi er etter hvert blitt en stor arbeidsgiver i Fredrikstad og har mange ansatte som er interessert i det som foregår på Stadion. Samarbeidet med FFK vil bidra positivt til arbeidsmiljøet og det gir oss muligheten til å trekke litt på kompetansen som sitter i FFK systemet og nettverket rundt. Vi ønsker FFK lykke til i årets siste kamper og ser frem imot mange fine opplevelser på Stadion.» sier Marius Torjusen, salgs og markedsdirektør hos Sleipner Motor.

FFK er veldig takknemlige for den nye avtalen og vi gleder oss til samarbeidet fremover!!