Skousen bidrar med gode medlemsfordeler

Skousen Hvitevarer Fredrikstad er samarbeidspartner til FFK og bidrar med gode medlemsfordeler til våre supportere.

Vi har sparket igang en offensiv medlemskampanje, og fremover vil vi vise frem alle stedene hvor du som FFK-medlem kan få gode rabatter og fordeler.

Hos Skousen Hvitevarer Fredrikstad får du 30% rabatt på butikkført sortiment i juni og juli.
Butikken finner dere i Dikeveien 27.

Logg deg inn på medlemssiden din via telefon, så kan du velge å vise medlemskortet ditt der.
TIPS! Ta et skjermbilde av medlemskortet ditt, så trenger du ikke logge inn hver gang du skal vise kortet.

Vervekampanje!
Å være medlem i FFK koster 400,- per år, og et medlemskap betyr at du er med og eier klubben din. Du har muligheten til å være med å bestemme hvordan FFK skal være, du blir invitert på medlemsmøter, du får en rekke gode medlemsfordeler hos våre flere av klubbens samarbeidspartnere og ikke minst så støtter du klubben økonomisk!

Bli medlem i FFK her!

Vervepremie
Alle vervekampanjer med respekt for seg selv har vervepremier!
De 3 personene som verver flest medlemmer i løpet av de neste to ukene vinner flotte FFK-premier.

1. plass: 2 VIP-sesongkort på Fredrikstad Stadion i 2019, inkl. restaurantplass!
2. plass: 2 sesongkort på Fredrikstad Stadion i 2019.
3. plass: Overnatting for 2 personer på Støtvig Hotell

Når du melder deg inn så fyller du inn hvem som har vervet deg.
Den nærmeste tiden skal vi presentere alle stedene du får medlemsfordeler, og vi skal holde alle jevnlig oppdatert på hvor nærme vi er målet om 2000 medlemmer!

Slik melder du deg inn
- På nett - Bli medlem i FFK!
- Via sms - Send FFK2018 til 2242