Skogstrand er med!

Skogstrand IL er klubb nummer 10 til å signere den nye samarbeidsavtalen for fotballen i Fredrikstad.

Skogstrand er idrettlaget for lokalområdet på Ambjørnrød, klubben har håndball og fotball som sine to store idretter, men har også barneidrett for de yngste.

Det er nærmere 600 medlemmer i klubben hvorav ca. 350 er aktive utøvere. I seriesystemet har de nesten 20 fotballag.
På årets FFK-lag var en av profilene unge Thomas Rekdal, som kom til FFK fra nettopp Skogstrand.

- Vi er glad for at byens klubber skal samarbeide for å skape morgendagens FFK-spillere. Sier Thomas Skjærli Hansen, sportslig leder i Skogstrand IL.

Vi er glade for at Skogstrand er med videre i samarbeidet og ser frem til et godt samarbeid i årene som kommer!