Sesongkortholder? Husk å kjøpe billett til cupkampen før i morgen!

Fredag 16:00 går reservasjonen av sesongkortplassene ut, så vil du ha samme plass på cupkampen mot Odd, så må du kjøpe billett nå!

Onsdag 2. mai kommer Odds Ballklubb til Fredrikstad for å spille 2. runde av NM 2018. Det blir et spennende oppgjør mellom de to mestvinnende klubbene i NM gjennom tidene!

Det er allerede solgt over 700 billetter til oppgjøret, og det er fortsatt mange dager til kamp.
Dersom du har sesongkort, så er setet ditt reservert frem til fredag 16:00, ønsker du å kjøpe billett til samme sete mot Odd, så gjør du det her: Sesongkortholder - Billett FFK - Odd!

Dersom du ikke har sesongkort, så er selvsagt billettsalget åpnet på alle de plassene som på seriekamper ikke er kjøpt av en sesongkortholder.
Da kan du kjøpe billetter her: Billetter FFK - Odd!

Vi ses på Stadion - Sammen er vi sterke!