Seier for rekruttene mot Sparta Sarpsborg

Et ungt, men sterkt, rekruttlag kontrollerte inn 3 nye poeng i 4 divisjon.

Vi stilte med hele 9 spillere fra a-stallen i startoppstillingen til årets tredje rekruttkamp. Allikevel var snittalderen på laget som stilte til kamp under 20 år.

I en tett og jevn fotballkamp hvor Sparte forsvarte seg kompakt og godt, så klemte Leo Olsen inn 1-0 på overtid i 1. omgang med en strålende avslutning.
I andre omgang åpnet kampen seg mer opp, noe som førte til flere gode muligheter. Til slutt var det Tim Nilsen som fikk æren av å sette inn 2-0, noe som var fullt fortjent ut ifra spill og sjanser.

Sparta skal ha skryt for et godt organisert lag som kjempet iherdig med stor offervilje i duellspillet. Det ble en voksen oppgave for rekruttene våre, noe de bestod på en god måte.

Neste kamp for rekruttlaget er mot en av de sterkeste utfordrerne til opprykket, nemlig Sarpsborg 08 sine rekrutter.