Se Filip og Andreas i ny treningsvideo

Andreas Aalbu og Filip Westgaard har tatt del i en rykende fersk promo for treningsmaskinen Booty Builder. Se videoen her!

Gründeren av Booty Builder, Haakon A. Larsen, Nå har man i forbindelse med Winter Classic-arrangementet, laget en treningsvideo med apparatet Booty Builder.

I videoen kan man se Filip Westgaard og Andreas Aalbu i treningsrommet sammen med Stjernen-gutta.

- Jeg tror ikke det venter noe Hollywood-karriere på meg, sier den blide Westgaard lattermildt. Men det handler ikke bare om et apparat som ser bra ut på film. Treningsmaskinen har fått plass i treningsrommet på Stadion, og brukes jevnlig av FFK-spillerne.

Du kan se Filip og Andreas i YouTube-videoen her (saken fortsetter under):

Spennende oppfinnelse

- Det er spennende at FFK har Booty Builder, da dette er en ny måte å trene opp kroppens 2 største muskler på. Maskinen er oppfunnet og utviklet i Fredrikstad, bare noen hundre meter fra Stadion, sier Thomas Andreassen, salgssjef for Booty Builder.

- Vi har studier på at unge menn blir raskere i sprint - er man førstemann til ballen - så kan man skåre mål, skyter oppfinner Haakon A. Larsen inn.

Han fortsetter:

- Nå kan selvsagt ikke Booty Builder maskinen ene og alene få FFK tilbake på topp, men den kan være en liten brikke på veien opp, forklarer gründeren.

Dette gjør Booty Builder

Booty Builder er designet for å øke bevegeligheten i hoftene, gi funksjonell styrke i hverdagen, og styrke som er relevant for sport og idrett. Sterke setemuskler kan være med på å forebygge kne- og ryggproblemer, øke styrken i baseløftene markløft og knebøy, og kan til og med gjøre deg til en bedre løper, skigåer og atletiske ferdigheter generelt.

Apparatet er allerede en eksportvare.
- Vi ekspanderer til hele verden og er inne i toppidretten. Det blir mer satsing på toppidrett, samt rehab/prehab-treninger fremover. Neste år er vi i alle verdensdeler også i Asia. Vi deltar på Europas største treningsmesse i Tyskland snart. Booty Builder er en norsk merkevare som er og blir verdenskjent, forteller en engasjert oppfinner.

Stolte av FFK og Stadion

- Vi er stolte og glade for å ha bidratt til FFK med en maskin, samt laget en video på Stadion - som vi håper kan være med på å sette Fredrikstad på kartet, avslutter Larsen og Andreassen.

Les mer om Booty Builder her!

Publisert: 14.02.2017, oppdatert: 16.02.2017
Skrevet av: Joakim Berger