Rolvsøy IF er med!

Rolvsøy IF er den hittil siste i rekken av klubber som har skrevet under den nye samarbeidsavtalen.

Rolvsøy IF er klubben til FFK-spillere som Håvard Åsheim og Lars Petter "Biffen" Hansen.
Klubben som aller først het Evje Fotballklubb når den ble stiftet i 1920 har to hovedidretter, fotball og håndball.
Den straks 100 år gamle klubben har over 20 fotball-lag i seriesystemet.

Rolvsøy sin visjon er "Flest mulig - Lengst mulig", klubben har som mål å blant annet er å skape en møteplass for fysisk og sosial aktivitet hvor barn og ungdom møter trygge og pliktoppfyllende voksne. Rolvsøy ønsker å bidra til at lokalsamfunnet skal få et positivt oppvekstmiljø for våre barn og ungdommer.

- Rolvsøy IF ønsker å ha et positivt samarbeid med FFK og vi mener det er den naturlige klubben å samarbeide med for å få til et topplag i distriktet.
Vi ser frem til et fortsatt hyggelig samarbeid med FFK. Sier Svein Rasmussen, styremedlem i Rolvsøy IF.

Vi i FFK er veldig glade for at nok en klubb er på plass i samarbeidet og takker Rolvsøy IF for den konstruktive dialogen.