Rekruttkamp på Stadion i kveld

I kveld er det for 3. mandagen på rad klart for rekruttkamp på Stadion. Denne gangen er det laget fra Årum som kommer på besøk.

Rekruttene kan vise til en strålende form med 8 strake seire og en poengfangst på 37 poeng av de siste 39 mulige.
I dag er det nok en gang klart for en spennende kamp når Borgar kommer til Fredrikstad stadion.

Borgar har hatt en sesong litt under middels. De blå fra Årum ligger noe utsatt til på tabellen med kun 3 poeng ned til nedrykksplass.
Etter sommeren har laget vært en tippers mareritt med kamper som har variert fra 8-0 tap, til 10-3 seier på en uke, til deretter å spille 3 kamper på rad med 0-0, 1-0 og 2-0 resultater.

Senest kommer de fra tap mot Rakkestad, 2-0 på bortebane.

Våre rekrutter stiller med noe færre a-lagsspillere denne gangen på grunn av et par belastningsutfordringer, men det er fortsatt en ung og slagkraftig gjeng som stiller til start.

Aleksander Karstensen, Leo Olsen, Tomas Lopez Borgersen, Mikko Viitikko, Rocky Lekaj, Thomas Rekdal, Anas Farah, Youssef Chaib og Kjell Rune Sellin er med fra a-troppen.
Fra junior er Daniel Johansson, Oscar Øren, Noah Hermansen, Fredriks Stokke, Phillipe Koko, Micael Lervik, Said Barakat og Alexander Zoulakis med.

Det betyr en 17 mannstropp hvor 13 stk. holder junioralder!

Kampstart på Stadion er 19:30 - Velkommen på kamp!