Rekruttkamp mot Sparta i kveld

Mandag kveld spiller rekruttene årets 8. bortekamp, denne gangen er det Sparta Sarpsborg som er motstander.

Rekruttene startet høstsesongen med en fin 2-0 seier over serieleder Sprint/Jeløy, nå er det bortekamp som står for tur og da er det 7. plasserte Sparta Sarpsborg som er motstander.

Fotballklubben som holder til rett ved siden av Sparta Amfi har hatt en ok sesong, men på tross av en plassering midt på tabellen så er veien ned til 12. plass kun 4 poeng.
Foran seg på tabellen har de Borgen og Rakkestad, men opp til de er det en liten luke.

Med en god skadesituasjon i a-troppen blir det nok en gang en god rekrutt-tropp til mandagens match. Som alltid stiller vi med alle som ikke startet gårdagens seriekamp.
Det vil si følgende fra a-troppen: Aleksander Karstensen, Leo Olsen, Tomas Lopez Borgersen, Mikko Viitikko, Leonard Getz, Youssef Chaib, Rino Falk Larsen, Oscar Lopez Borgersen, Anas Farah, Kjell Rune Sellin og Rocky Lekaj.
5 spillere som fortsatt holder junioralder og 7 fra Fredrikstad!

I tillegg er også Daniel Johansson, Noah Bech Hermansen, Micael Lervik, Fredrik Stokke og Oscar Øren fra juniortroppen med mot Sparta.

For de som har lyst til å se kampen live så er kampstart 19:00 på Spartabanen.