Rekruttene møter Råde

Mandag kveld kommer ambisiøse Råde til Stadion for å møte vårt unge rekruttlag!

Håpet lever - Så vidt
Råde har i flere år hatt en flott klubbutvikling og skal ambisjonene oppnås så er det fortsatt masse spennende som skal skje!
På a-lagsnivå har det vært en variabel sesong for Råde. Etter en svak innledning har laget plukket bra med poeng gjennom sommeren, men den siste tiden har det buttet imot igjen. Forrige serierunde ble det tap hjemme for Selbak, riktig nok et flatterende resultat ut i fra spill og sjanser.

Etter 20 serirunder ligger Råde på plassen bak FFK2. 5 poeng skiller lagene, men FFK2 har også en kamp til gode. Opp til tabelltoppen er det 8 poeng for Råde, så skal opprykksdrømmen holdes liv i er det kun trepoengere som gjelder herfra og ut sesongen.

7 kamper igjen
FFK2 er alltid det laget det går mest utover når det er mange skader på a-laget, og i denne mildt sagt skadeforfulgte sesongen har det gitt svært unge rekruttlag i kamp etter kamp. Det positive med det er at unggutta får sjansen, og de har levert!

Rekruttene har 7 kamper igjen av sesongen, 3 poeng skiller opp til tabelltoppen, og den kan inntas dersom hengekampen mot Sparta vinnes, men før den tid skal rekruttene ut i meget vanskelige kamper mot Råde og Sprint Jeløy.

I kveld er det nok en gang en svært ung tropp som skal ut og kjempe for poengene, her er det som er klare for kamp.
Aleksander Karstensen, Daniel Johansson, Oscar Lopez Borgersen, Magnus Johansen, Oscar Jansson, Tage Johansen, Samuel Skarnes Gray, Noah Bech Hermansen, Mads Nielsen, Phillipe Koko, Markus Berg, Fredrik Stokke, Sakari Mattila, Alexander Zoulakis, Micael Lervik, Eirik Vestby og Nicolay Solberg.

Kampstart på Stadion er 20:00 - Velkommen!