Rekdal og Bech Hermansen tilbake fra landslagsopphold

Thomas Rekdal og Noah Bech Hermansen har begge vært på landslagssamling den siste uka og er nå tilbake i Fredrikstad med nye erfaringer.

Tøft for G16
Noah Bech Hermansen var med G16 landslaget til Polen hvor de har spilt mot England, Ungarn og Estland.

Første kamp mot England ble et brutalt møte med en av Europas beste ungdomslandslag. Det endte til slutt med 6-0 tap for Erland Johnsen sine gutter. I denne kampen spilte Noah hele kampen.
Neste kamp ble heller ikke noe å skrive hjem om, 4-0 tap mot Ungarn, her spilte Noah 2. omgang.
Siste kamp ble en opptur, da ble Estland beseiret med kalassifrene 7-2, her fikk Noah spille den siste halvtimen.

Noah kan dermed bokføre sin 5. landskamp, 2 for G15 og 3 for G16.

G17 marsjerer videre
G17 landslaget til Thomas Rekdal har allerede hatt et begivenhetsrikt år med EM-sluttspill i England i mai.
Denne gangen var det tur til Sverige på plakaten, motstandere var Sverige, Østerrike og Romania.

Thomas startet og var kaptein både mot Sverige og Romania, to kamper det norske laget vant med henholdsvis 2-0 og 4-0.
Den midterste kampen ble det 1-1 mot Østerrike, da ble Thomas byttet inn etter drøye 60 minutter.

Thomas har nå allerede nådd 32 kamper med flagget på brystet, de er fordelt på 4 G15, 15 G16 og 13 G17.

Vi gratulerer begge guttane våre med landslagsoppholdene sine og håper de har kommet hjem med mye inspirasjon for videre arbeid!