Rekdal kan bli årets talent i Postnord-ligaen

Thomas Rekdal er en av 5 nominerte til prisen for årets talent i Postnordligaen 2018.

Trenerne i PostNord-ligaen har talt. Nå presenteres de fem med flest stemmer – hvorav en får prisen som Årets Talent i PostNord-ligaen.
For tredje gang kåres Årets Talent i PostNord-ligaen – en liga der det sportslige nivået har hevet seg betydelig de siste sesongene.

Trenerne har kunnet nominere tre spillere hver, hvorav maksimalt en fra hver klubb. Det har gitt mange spennende navn. Spillerne skal være født 1997 eller yngre, og i tillegg til å utmerke seg med spesielt gode fotballferdigheter, ha et høyt utviklingspotensial og stå for gode holdninger (spillere fra andrelag er ikke med i kåringen).
Her er finalistene:

• SEBASTIAN JARL, KJELSÅS
• OSKAR JOHANNES LØKEN, RAUFOSS
• MARCUS JOHANSEN MEHNERT, ASKER
• THOMAS GREVSNES REKDAL, FREDRIKSTAD
• SANDER BIRHANU YSTANES, BRYNE

Vinneren får 20.000 kroner og en krystallpremie. Spillerens klubb får også 20.000 kroner fra ligapartner PostNord. Prisen vil altså bli offentliggjort og utdelt på serieavslutningen 27. oktober.

Vinneren i 2017 var HamKam spilleren Markus Solbakken.