Oscar Lopez Borgersen har skrevet under ny kontrakt

Kråkerøy-gutten Oscar Lopez Borgersen har tatt gode steg gjennom 2018, nå er den holdningsterke spilleren klar for en ny sesong i FFK.

Oscar Lopez Borgersen gikk gradene i FFK-systemet etter overgangen fra Kråkerøy. Han har også kamper på benken i 1. divisjon for FFK under tiden som juniorspiller i klubben, men debuten kom først mot Moss i 2. serierunde i årets sesong.

Oscar er kjent for et herlig engasjement i spillet sitt og er blant klubbens aller mest profesjonelle og hardtarbeidende spillere i hverdagen.
Oscar var på banen 6 ganger for a-laget i sesongen 2018, men har ambisjoner om å jobbe seg til mye mer spilletid i 2019.

- Jeg er veldig glad for å ha signert ny avtale. FFK er klubben min og jeg ønsker sterkt å lykkes her. Gleder meg til ny sesong! Sier Oscar.

Oscar er ved siden av fotballen snart i mål med sin master som siviløkonom ved Handelshøgskolen i Bergen, de siste eksamenene er til sommeren.

- Oscar har en herlig innstilling og profesjonalitet i alt han gjør. Han er en lederfigur i form av hvordan han legger ned alt han kan hver eneste dag for å utvikle seg. Vi er veldig glad for å ha med Oscar videre. Forteller Joacim Heier.

Dermed er 17 spillere klare for første trening 7. januar 2019, og vi satser på at enda et par til er klare før den tid - Følg med!