Oppkjøringen starter mandag!

Mandag samler Per-Mathias og støtteapparatet hans troppen og starter oppkjøringsperioden til årets spennende og tøffe sesong i Postnordligaen.

Treninger
Første trening for året er mandag 8. januar blir klokka 13:00.

Det blir en økning i antall treninger for a-laget denne vinteren. Det er planlagt 8 fellesøkter hver uke, i tillegg til kamper i helgene.
Enn så lenge er troppsammensetningen slik at spillerne har mulighet til å trene på dagtid, og så lenge det lar seg gjøre med tanke på spillernes studier/jobber så vil det bli prioritert.

Mandag til fredag vil det være trening fra 10:30, mens på mandag, onsdag og torsdag vil det i tillegg være en ekstra ressursøkt på ettermiddagen.
Alle fotballtreningene har utgangspunkt på Stadion, men vil ved snøfall bli flyttet til Merkur.

Kamper
En del treningskamper er planlagt, men det jobbes på spreng med å få flere kamper så endringer vil forekomme.
Det vil komme informasjon ved endringer, og hjemmesiden vil alltid ha forhåndstoff i uken før alle treningskamper – Så følg med!

Foreløpig er dette kampene som er fastsatt:

Kråkerøy – 3. februar kl. 14:00 – Fredrikstad Stadion
Skeid – 17. februar kl. 14:00 – Fredrikstad Stadion
Kvik Halden – 24. februar kl. 14:00 – Strupe Kunstgress
Örgryte – 3. mars kl. 13:00 – Gøteborg
Raufoss – 8. mars kl. 17:00 – Fredrikstad Stadion
Ull/Kisa – 26. mars kl. 18:00 – Fredrikstad Stadion
Arendal – 7. april kl. 15:00 – Fredrikstad Stadion

Det jobbes med å få på plass 2-3 kamper til før seriestart.
Vi oppdaterer treningskamplista fortløpende når nye kamper blir avtalt.

Seriekamper
Utgangspunktet for seriekampene er lørdag ettermiddag, men klubbene har i 2. divisjon anledning til seg i mellom å bli enige om andre tidspunkter.

Lørdag 13. januar møtes alle klubbene i 2. divisjon på terminlistemøte hvor kamptidspunkter fastsettes.
FFK har vært i kontakt med de fleste motstanderne for 2018 og vi forsøker å flytte så mange kamper vi klarer til søndag 18:00, for å beholde det tidspunktet som de faste besøkende på Fredrikstad Stadion er vane med.

Endelig terminliste er klar neste uke!