Tredje treff for gamle helter

Før tirsdagens kamp er det duket for tredje strake treff for tidligere spillere, trenere, ledere og andre som har hatt en tilknytning til klubben.

Første treff var før kampen mot Arendal og da kom det rundt 40 personer, noe som må sies å være veldig bra. Her var det spillere fra 50-tallet og fram til i dag. På siste hjemmekamp mot Elverum var det igjen godt oppmøte, med flere nye fra kampen før på plass.

Nå blir det altså tredje kamp med åpen sal, og vi håper enda flere finner veien!

Se bilder fra første treff nederst i saken!

I Værste-salen er det alle rettigheter før kamp så hvorfor ikke starte kampforberedelsene her. Vertskap er Terje Jensen og Kjell Krathe.

Åpent fra 90 minutter før kamp, i pausa og etter kampen. Du benytter restaurant-inngangen og du er velkommen uansett hvor på Stadion du har billett, du går bare ut igjen og til din inngang før kampstart om du har plass på en annen tribune.

Velkommen til klubb-bygging og hyggelig samvær med likesinnede.

For ytterligere informasjon:

Kjell Krathe     908 66 551