Nytt treff for tidligere spillere og ledere

Søndag åpnes dørene til Værste-salen igjen for tidligere spillere, trenere, ledere og andre som har hatt en tilknytning til klubben.

Første treff var før kampen mot Arendal og da kom det rundt 40 personer, noe som må sies å være veldig bra. Her var det spillere fra 50-tallet og fram til i dag.

Se bilder fra første treff nederst i saken!

Allan Olsen, som ble cupmester med FFK i 1984, hadde tatt turen fra Aalborg, det skulle bli en lang reise for dansken. Allan fikk ikke plass på ferga til Gøteborg og dermed ble det en 90 mil lang tur om København for å treffe gamle kompiser, da snakker vi om at du aldri glemmer klubben og byen!

Fotballpraten gikk livlig mellom 50- og 60-talls helter som Snæbbus, Jappen og Thor Spydevold, 70- og 80-talls stjerner som Kai Roger Olsen og Reidar Lund, fra nyere tid var Raymond Kvisvik og ikke minst Tarik Elyounoussi å se, sammen med tidligere ledere.

I Værste-salen er det alle rettigheter før kamp så hvorfor ikke starte kampforberedelsene her. Vertskap er Terje Jensen og Kjell Krathe.

Åpent fra 90 minutter før kamp, i pausa og etter kampen. Du benytter restaurant-inngangen og du er velkommen uansett hvor på Stadion du har billett, du går bare ut igjen og til din inngang før kampstart om du har plass på en annen tribune.

Velkommen til klubb-bygging og hyggelig samvær med likesinnede.

For ytterligere informasjon:

Kjell Krathe     908 66 551