Nylende er med!

Nylende IF er den 11. klubben i Fredrikstad som signerer den nye samarbeidsavtalen for fotballen i kommunen.

Nylende IF er stiftet rett i etterkant av andre verdenskrig, nærmere bestemt 9. desember 1945.
Klubben som ligger idyllisk til langs Visterflo er kjent for en flott gressbane og ikke minst å være moderklubben til Tarik Elyounoussi i Fredrikstad.

Nå har også Nylende skrevet under den nye samarbeidsavtalen for Fredrikstad-fotballen.

- Hos oss i Nylende IF er vi glade og stolte over å ha et samarbeid med FFK.
Selv om vi er en liten klubb synes vi det er viktig at alle drar i samme retning.
Vi ønsker å benytte oss av muligheter som besøk fra FFK på treninger til barna. Da vil både unge spillere og våre trenere nytte godt av kompetansen som finnes i FFK, samtidig som at det skaper entusiasme. Forteller Alf Erling Langaker, leder i Nylende IF.

Vi er veldig glade for at også Nylende er med videre i samarbeidet og ser frem til gode år foran oss!