Ny rekruttkamp på Stadion

Rekruttlaget står med råsterke 11 seire og 1 uavgjort på sine 12 siste kamper, i dag er det igjen klart for kamp når den gamle storheten SFK kommer til Fredrikstad Stadion.

Gammel storhet
Sarpsborg FK er ingen liten klubb, verken i antall lag eller i antall pokaler. SFK har vunnet NM 6 ganger, men den siste gangen er helt tilbake i 1951.
Den stolte klubben er i dag er breddeklubb som er innunder samarbeidsklubben i byen.
Med hele 43 lag i seriesystemet er også SFK en av de større klubbene i fylket, målt i antall lag i seriesystemet.

I årets 4. divisjon har derimot SFK hatt det tøft. Plassert på 11. plass er de bare 3 poeng over nedrykk og må kjempe hardt de siste 8 serierundene for å holde Ås og TTIF bak seg.

Storform
Rekruttene våre har hatt en strålende sommer. Vi skal helt tilbake til 14. mai for å finne forrige gang laget tapte, og etter det har de hele 11 seire og 1 uavgjort på 12 spilte kamper.
48 mål har de scoret på de 12 kampene, og kun 6 mål er sluppet inn.

Uten skadebekymringer på a-laget så er det nok en gang en ung, men solid tropp som møter til kamp i kveld.
Fra a-troppen er følgende klare: Aleksander Karstensen, Leo Olsen, Tomas Lopez Borgersen, Mikko Viitikko, Leonard Getz, Anas Farah, Oscar Lopez Borgersen, Youssef Chaib, Rocky Lekaj og Kjell Rune Sellin.

Kampstart på Stadion er noe spesielle 20:15 - Vel møtt!