NY REKORD!

Vi har passert den gamle rekorden på 7013 tilskuere - Nå skal Stadion FYLLES!

I skrivende stund er 7014 billetter passert, og tempoet i salget bare øker - Dette blir fantastisk!

MEN! Vi skal da ikke gi oss nå heller, det er fortsatt flere dager til kamp og med et hyggelig værvarsel for søndagen så kan dette bli en herlig søndag i Fredrikstad!

Har du tenkt deg på kamp, men ikke har kjøpt billett enda så bør du raske på. Det begynner å bli utsolgt på mange steder av Stadion, ingen grunn til å sitte på gjerdet!

Er du en av de som har skaffet deg billett så har du en viktig rolle nå: Sørg for at noen du kjenner også blir med på kamp!

UTSALGSSTEDER

Ticketmaster
Kjøp billetter via Ticketmaster på nett, bruk denne linken:
Kjøp billetter til Rekordkampen her!

Fredrikstad Kino
Kinoen har åpent alle dager fra 11:30 og her kan du kjøpe billetter til FFK sine hjemmekamper.

FFK sin administrasjon
Billettsalg er bemannet hverdager fra 10:00 til 16:00 på kontoret vårt på Fredrikstad Stadion.

Aristokraten
Fra og med onsdag 8. august kan du kjøpe billetter hos den nyåpnede supporterbutikken Aristokraten.

Billettluka på kampdag
På søndag er billettluka åpen fra og med 16:00 frem til kampstart.
Vi anbefaler allikevel å kjøpe billett i forkant da vi forventer stort trykk på billettluka på kampdag.

BILLETTER

Billettpriser
Skal vi sette rekord så skal terskelen for å komme på kamp være lav. Derfor får du billetter for 100 kroner på store deler av stadion, og for 50 kroner til barn/student/honnør på Solid Tribunen.
Kjøp billetter til Rekordkampen her!

Lagtilbud
Bli med og sett rekord! Ta med laget ditt på Stadion 12. august, for kun 50,- per billett.
Laget kan være for jenter eller gutter og i hvilken som helst alder!
Eneste betingelsen vår er at dere bestiller og betaler samlet.
Lagtilbud - Kun 50,- per pers!

VIP-Billetter
Hva med å spise middag på Stadion og gå rett ut på tribunen når kampen begynner? Da kan kanskje en VIP-Billett være noe å vurdere til denne spesielle kampen.
Vi har noen få VIP-plasser igjen, så her bør du være rask!

En VIP-billett gir deg:
- Billett på Værste Tribunen
- Utsøkt buffetmiddag i forkant av kampen.
- Dessert i pausen.

Pris: 695,-
Bestill ved å ta kontakt med Salgs- og Markedsleder Lars Petter Brovold på:
Epost: [email protected]

Fanzone
I forbindelse med kampen vil det være aktiviteter på utsiden av Stadion i forkant av kamp. Det blir supportersalg, grilling, aktiviteter og ikke minst kan du se på flotte bilær og båtær!

Ønsker din bedrift å være tilstede og treffe et stort fotballpublikum denne dagen så ta kontakt med Lars Petter Brovold.

Denne kampen gleder vi oss utrolig mye til - Dette skal vi klare sammen!
SAMMEN ER VI STERKE!