Nordia Payment forlenger sin avtale

Nordia Payment har vært en god samarbeidspartner i flere år, og nå øker de og forlenger sin avtale med FFK.

"Sponsoratet med FFK startet i 2016 og bidrar til å gjøre betaling enklere for de mange tilskuerne. I år leverer vi helt nye kasser og betalingsterminaler til Stadion. Videre får vi profileringen av selskapet vårt. Vi ser frem til fortsettelsen med FFK" sier Terje Kvistbråten hos Nordia Payment.

Nordia Payment Service AS tilbyr et bredt utvalg av produkter og tjenester for virksomheter som ønsker å ta betalt med kort. Våre betalingsterminaler og kassesystemer passer for alle typer virksomheter; fra små utsalgssteder, lag og foreninger til mindre eller større kjeder. Med Nordia Payment på laget, har du tilgang til markedets beste support og service, hver dag, hele året!

FFK takker så mye og vi gleder oss til videre samarbeid!!