Markedsarbeidet er godt i gang

Det er ingen enkel jobb, men det virker som om bedriftene har tillit til klubbens planer, for de aller fleste ønsker å være med videre. Se hvilke bedrifter som nå er med under.

Det jobbes hele tiden med å signere "eksisterende" og med å skaffe nye samarbeidspartnere til en solid økonomisk plattform i bunn til videre satsing. Inntekter fra samarbeidspartnere står i tillegg til billettinntekter for hoveddelen av klubbens inntektsbudsjett.

Signalene fra bedriftsmarkedet har til nå vært positive og de fleste som har vært med oss tidligere blir med videre, samtidig som det hele tiden jobbes med nye, og forhåpentligvis kommer det på plass noen her også.

Flere av våre samarbeidspartnere signerte flerårige avtaler i 2018 og det gir selvfølgelig en trygghet med tanke på kontinuiteten i klubbens arbeid.

Vi takker disse bedriftene her:

Europris
Salatmestern
Nortura Prior
Frode Kværneng

Og disse har bekreftet nye avtaler for 2019:

Støtvig Hotel
Multifood
Mills
Leca

Tusen takk alle sammen !!