Lisleby FK er med!

Selbak var første klubb til å signere ny samarbeidsavtale, i dag var Lisleby FK neste klubb til å bli med!

Lisleby FK nærmer seg 100 år og er en av de større idrettsklubbene i kommunen.
Med sine nærmere 300 aktive fotballspillere og i tillegg både håndball og skøyter er Lisleby en viktig og sentral del av lokalsamfunnet på Lisleby.
Nå blir Lisleby FK klubb nummer to til å signere den nye samarbeidsavtalen for fotballfamilien i Fredrikstad.

- Vi i Lisleby er glade for å ha signert en ny avtale om videre samarbeid, og i et samarbeid må man gi og ta.
Vi syns det skal være ett lag i byen, og det er FFK. Vi opplever også prosessen med å komme frem til ny samarbeidsavtale har vært ydmyk og inkluderende. Fred Børresen, leder Hovedstyre Lisleby FK.

Vi er veldig glade for den raske responsen til Lisleby og håper flere klubber følger på i tiden som kommer!