Lege-Nemanja i nye lokaler

Nemanja Peric jobber ikke bare med å få FFK-spillerne friske - nå har hans egen legevirksomhet flyttet inn i nye lokaler på Ørebekk.

Peric ble i fjor FFKs nye klubblege - altså den FFK har regelmessig kontakt med og henvender seg til når det oppstår skader og sykdom blant spillere og ansatte. I tillegg er han fast inventar på alle hjemmekamper, for å bistå både spillere og eventuelle hendelser blant publikum.

Nå har hans egen legevirksomhet, Helseklinikken Fredrikstad, flyttet inn i nye lokaler på Ørebekk. Peric er nemlig allmennpraktiserende lege og driver privat. Som en del av Helseklinikken Fredrikstad driver han også Cosmeticaklinikken.

- Konseptet som vi er basert på er en helhetlig tjeneste for folk flest, hvor alle pasienter får nødvendig behandling, informasjon og oppfølging. Siden småkirurgi er min lidenskap, driver jeg med føflekkfjerning, sårbehandling, fjerning av fettkul osv. Vi har en gunstig medlemskapsordning som gir pasienter mange fordeler, bl. a. ingen ventetid, direkte tlf nummer til legen, hjemmebesøk, samt 50 prosent rabatt på alle behandlinger på allmennmedisinsk avdeling, forklarer han.

- Konsultasjoner hos legen på Helseklinikken er ikke tidsbegrenset og dermed gir det pasienter en behagelig opplevelse uten tidspress. Det som er viktig for meg er at pasienter får all nødvendig hjelp, informasjon og oppfølgning på klinikken slik at de kan føle seg trygge og godt ivaretatt, understreker legen.

FFKs klubblege Nemanja Peric

Mer informasjon om behandlinger og tilbud kan du få ved å ringe 99 33 22 00 eller på helseklinikker.no. Helseklinikken holder hus i Storveien 3a, med gratis parkering og normalt ingen ventetid. De tilbyr også hjemmelege-tjeneste, og prisene er ikke stort dyrere enn det en fastlege tar, skal vi tro Nemanja.

Peric er opprinnelig fra Serbia, men har bodd i Norge i sju år, hvorav de siste tre årene i Fredrikstad. Som en del av samarbeidet med FFK - i tillegg til oppdrag på FFKs hjemmekamper - får alle ansatte, spillere og støtteapparat i FFK gratis medlemskap på Helseklinikken Fredrikstad.

OBS! Nemanja og Helseklinikken jobber for å skaffe flere helsetjenester i bygget på Ørebekk - og oppfordrer interesserte aktører til å ta kontakt for mulig samarbeid eller leie av lokaler.