Lars Petter Brovold blir ny Salgs- og Markedsleder i FFK!

Den tidligere golfproffen går inn i rollen som Salgs- og Markedsleder og er på plass på Stadion fra 1. september.

Lars Petter Brovold (38) er fra Fredrikstad og ble et kjent navn som profesjonell golfspiller i perioden 2004 til 2010. Blant annet ble han den tredje nordmannen gjennom tidene som har deltatt i den prestisjetunge majorturneringen British Open.

Siden 2010 har Lars Petter vært daglig leder på Gamle Fredrikstad Golfklubb og det siste året har han vært sportslig leder og markedsansvarlig i Fredrikstad Golfbane og Onsøy Golfklubb.
Med et stort nettverk i Fredrikstad, god erfaring med markedsarbeid og ikke minst at han er en ekte lokalpatriot gleder vi oss stort til Lars Petter tar fatt på arbeidet.

«Jeg gleder meg til å ta fatt på den nye jobben. Idrett har vært en stor og viktig del av livet mitt, og jeg ser frem til nye utfordringer i en så stor klubb som FFK» forteller Lars Petter.

Lars Petter sine hovedoppgaver blir å pleie alle våre gode samarbeidspartnere og jobbe aktivt for å verve nye. I tillegg blir det viktig å se på nye muligheter for å øke markedsinntektene til klubben gjennom kreative og ettertraktede tiltak som gjør FFK til en enda mer populær samarbeidspartner.

«Jeg er ihuga FFK-patriot og skal bidra med egne erfaringer, nettverk, innsats og godt humør» avslutter FFK sin nye Salgs- og Markedsleder.

Vi ønsker Lars Petter velkommen til klubben!