Kråkerøy er med!

Nok en klubb har signert den nye samarbeidsavtalen for fotballen i Fredrikstad, denne gangen er det Kråkerøy som presenteres.

Kråkerøy IL er en stor klubb, ikke bare en av de største i Fredrikstad, men blant de største i fylket.
Med nesten 50 lag i seriesystemet på fotballsiden og i tillegg en stor håndballavdeling er klubben en viktig aktør i lokalsamfunnet på blomsterøya.

De senere årene har Kråkerøy opplevd en sterk utvikling og klubben er i dag også blant de aller beste klubbene i Østfold på lag- og spillerutvikling.
Klubben har levert og fortsetter å levere en rekke spillere til FFK, og flere har gått hele veien. Både Tomas og Oscar Lopez Borgersen og Leo Olsen i årets a-stall har Kråkerøy som moderklubb.

- Kråkerøy har hele tiden ment at samarbeid er veien å gå i Fredrikstad dersom vi skal lykkes. Sier Geir Bakken, nestleder i fotballstyret KIL.
Vi er glade for å signere den nye samarbeidsavtalen og gleder oss til å løfte sammen i tiden som kommer. Sier Geir Bakken, nestleder i fotballstyret KIL.

FFK er glade for at Kråkerøy er med i samarbeidet og ser frem mot fortsettelsen!