Klart for sommer-moro med frivillige og partnere

Både klubbens frivillige og samarbeidspartnere er invitert til Fredrikstadguttanes førpremiére på årets sommershow på Båthuset Scene.

Det har blitt en god tradisjon med sommerkveld på Båthuset Scene, og 2017 er intet unntak. Førstkommende torsdag venter førpremiéren årets Båthusrevy, som har fått navnet "Fredrikstadguttane på sporet".

I år feirer Fredrikstad sitt 450 års jubileum. Det får Fredrikstadguttane til å sette søkelyset på framtida. Vil byen få sin dobbeltsporede jernbane? Vil vi ha en egen flyplass i nabolaget? Vil vi fortsatt være egen by?

Pål Nielsen, Atle Jensen og Bjørnar Spydevold vil kanskje gi deg noen svar – godt hjulpet av Rogers Revyorkester.

Der er både samarbeidspartnere, frivillige, ansatte og spillere invitert til å delta - kort og godt en veldig hyggelig kveld sammen for FFK-familien. Er du en del av FFK-familien, men av en eller annen grunn ikke har fått påmeldingsinfo? Kontakt oss på marked@fredrikstadfk.no

Skal du ut og spise før showet får du gratis drikke til maten på Egon i gågata, om du ber om FFK-dealen. Dette tilbudet gjelder kun torsdag, og ellers på FFKs hjemmekamp-dager.

De frivillige i klubben får dessuten en ekstra hyggelig kveld sammen fredag 30. juni, når det inviteres til grillfest på Stadion. Informasjon om denne kvelden, om man ikke har fått det, kan fåes av Gunnar Nyseth.

Bli frivillig i FFK? Vi trenger deg! Les om det å være frivillig i FFK her!