"Kick off" for trenere fra 6-12 år i samarbeidsklubbene

Fredag 8 september kl 17.00 starter FFK`s sin nye «Fagansvarlig for By-samarbeidet» Tomàs Pereira sitt arbeid. Hovedoppgaven til Tomas er å skolere trenere for 6-12 år i samarbeidsklubbene og ha fagansvaret for By-lagene.

Førstkommende fredag er første mulighet til å bli kjent med Tomas før han kommer på besøk ute hos samarbeidsklubbene. FFK inviterer derfor alle trenere fra 6-12 år til «kick off-samling" for å bli kjent med han og det nye opplegget. Programmet blir som følger:

- 16.50: Kafe og mingling

- 17.00: Presentasjon av den "Rødhvite tråden» og Tomàs Pereira

- 18.00: Praksisøkt på feltet med eksempler på øvelser og coaching

Det kreves ingen påmelding for å være med. Vi håper å se så mange barnetrenere som mulig. Oppmøte er i kantina på Fredrikstad Stadion.

Ved spørsmål ta kontakt med "Administrativ leder for By-samarbeidet" Magnus Pettersen på [email protected]

Fagansvarlig for By-samarbeidet, Tomàs Pereira