Juniorene fortsetter storformen!

Juniorlaget er ubeseiret i høst og tok i går kveld sin 7. strake seier!

Juniorlaget hadde en varierende vårsesong, men etter sommeren har laget virkelig fått opp dampen.
I går kveld var Oppsal på besøk på Stadion, det endte med 4-1 seier til hjemmelaget, den 7. strake seieren denne høsten!

Når man legger til at rekruttlaget i 4. divisjon stort sett består av juniorspillere, og det laget har 12 strake seire - Da er det ingen tvil om at denne gjengen har en god form å vise til!

Nå gjelder det å nullstille før de tar fatt på oppløpssiden. G19 er etter i går serieleder foran KFUM og Lyn med kun en kamp igjen å spille.
Den går torsdag neste uke, borte mot talentfabrikken Skeid.
I tillegg er det 3 kamper igjen for rekruttlaget i 4. divisjon, også der jager unggutta et opprykk, men er avhengig av at Sarpsborg 08 sine rekrutter går på en smell for å passere de.

Vi gleder oss til å følge innspurten for våre unge og lovende juniorspillere!