Foto: Geir Carlsson - Fredrikstad Blad

"Jeg er med 2018" - Mads Nielsen!

Del 1 er fullført - Del 2 starter nå! Finansieringen av trackingsystemet er på plass - Nå håper vi på hjelp til å signere Mads Nielsen!

"Jeg er med 2018" handler om to ting.
Den første delen var å skaffe trackingsystem for å styrke treningshverdagen, det har dere nå hjulpet oss med å skaffe - Fantastisk!
Den nærmeste tiden vil klubben lande på leverandør og innen kort tid vil vi ha trackingsystemet på plass.

Den andre delen av "Jeg er med 2018" handlet om styrke troppen med en betydelig forsterkning, den forsterkningen har vi nå funnet.

Mads Nielsen er 192 cm med dansk dynamitt. Den 23 år gamle midtstopperen har de siste to årene vært en viktig del av OBOS-ligaens gjerrigste forsvar, og nå kan vi sikre oss den sympatiske forsvarskjempen til FFK.
I Mads får vi en spiller med høyt nivå inne og enda større potensial. En god ballspiller, en råsterk duellspiller, og en tydelig lederfigur.
Mads var forrige uke med oss på trening for å se på forholdene, og gjennom uka ble både spiller og klubb overbevist om at dette er en god match!

I Mads får vi en spiller med høyt nivå. Han vil tilføre duellkraft og styrke forsvaret, samtidig som han er dyktig med ball og vil bidra til vår måte å spille fotball på. I tillegg er han i en riktig alder med både erfaring og utviklingspotensial.

— Per-Mathias Høgmo, hovedtrener FFK

Dersom vi får inn Mads så er 20 spillere på plass, og troppen begynner å ta form, samtidig skal vi holde et stramt kostnadsbudsjett og trenger hjelp til gjennomføringen av de siste brikkene.
Vi er enig med Mads om betingelsene for en avtale, men klubben er avhengig av 250.000,- til "Jeg er med" for å sikre at han spiller i rødt og hvitt minimum ut 2019!

Nå håper vi på hjelp fra byen for å sikre oss denne meget solide forsterkningen, slik kan du bidra:

Du kan bidra med akkurat det du ønsker, vi har definert 1 andel til 250,-.

1 andel gir oppføring av ditt navn i samleartikkel.

4 andeler gir invitasjon til Folkets spiller-kveld på Stadion der du møter folkets spiller og hovedtrener Per-Mathias Høgmo i en hyggelig setting for prat om den kommende sesongen.

40 andeler eller mer takker vi for med egen statusoppdatering på Facebook.

100 andeler gir FFK-drakt signert av spilleren vi henter

Slik kan du bidra
- Kontant eller med bankkort der FFK er å treffe
- Vipps nr 12460 (merk innbetaling med navn!)
- Direkte til FFKs bankkonto 1644.17.88189 (merk innbetaling med navn!)
- Ønsker du overføre større beløp direkte eller har du spørsmål, kontakt oss på [email protected]

TUSEN TAKK til alle som har bidratt så langt, og TUSEN TAKK til alle som hjelper oss med å fullføre "Jeg er med 2018"!

Takk til Fredrikstad Blad og Geir Carlsson for bilde!