Jeg er med 2017

Jeg er med 2018!

Byggingen av nye FFK er godt i gang, og en viktig del av fundamentet for 2018 er «Jeg er med»!

Gjennom "Jeg er med" kan du som supporter være med å bidra til å styrke treningskulturen og spillertroppen før 2018-sesongen!

"Jeg er med" er ikke et ukjent begrep i Fredrikstad. Aksjonen har tidligere gjort det mulig for klubben å hente spillere som Haitam Aleesami og Cristian Gamboa.
Nå håper vi på hjelp fra supporterne til å forsterke troppen, og ikke minst gjøre det mulig for oss å kjøpe inn GPS Tracking-vester!

Tracking-system er de siste årene blitt en integrert del av toppfotballen. Systemet kartlegger spillernes bevegelser og puls gjennom trening og kamp, og sørger for at hver enkelt spiller til enhver tid trener best mulig.

- Tracking av spillerne er det mest kulturbyggende redskapet man får. Her slipper ingen unna, og vi kan med fakta i tallene sørge for at hver enkelt spiller alltid trener opp mot sitt fysiske potensial. Forteller Joacim Heier.

Et tracking-system har en prislapp på nærmere 200.000 kroner, og vi håper våre fantastiske supportere er med på å gi klubben dette løftet mot en sterkere treningskultur.
I tillegg ønsker vi selvsagt å styrke troppen før den tøffe sesongen i den spissede 2. divisjonen. Bidragene fra "Jeg er med 2018" utover kostnaden til tracking-system vil gå til "Folkets Spiller" for kommende sesong.

- Vi ser etter en spiller som kan gå rett inn på laget. En spiller med ferdigheter og egenskaper til å spille høyere opp i divisjonene, med holdninger og verdier som gjør at han er en leder både på og utenfor banen. Forteller Per-Mathias Høgmo.

Aksjonen starter denne uken og vil minimum vare frem til tracking-system er på plass, og en forsterkning er signert!

Du kan gi hvilket beløp du ønsker, men en definert andel er 250,-. Dette gir ikke en faktisk eierandel i spilleren, men representerer et konkret beløp i aksjonen. Avhengig av hvor mange andeler du gir, vil du kunne få utvalgte bonuser som takk for at du stiller opp:

1 andel gir oppføring av ditt navn i samleartikkel.

4 andeler gir invitasjon til Folkets spiller-kveld på Stadion der du møter folkets spiller og hovedtrener Per-Mathias Høgmo i en hyggelig setting for prat om den kommende sesongen.

40 andeler eller mer takker vi for med egen statusoppdatering på Facebook.

100 andeler gir FFK-drakt signert av spilleren vi henter

Slik kan du bidra:
- Kontant eller med bankkort der FFK er å treffe
- Vipps nr 12460 (merk innbetaling med navn!)
- Direkte til FFKs bankkonto 1644.17.88189 (merk innbetaling med navn!)
- Ønsker du overføre større beløp direkte eller har du spørsmål, kontakt oss på [email protected]

Tusen takk for alle bidrag - Sammen er vi sterke!