Hvaler er med!

Nok en klubb har signert samarbeidsavtalen, denne gangen presenterer vi Hvaler IL!

Idrettslaget fra øykommunen utenfor Fredrikstad er hittil siste klubb til å signere den nye samarbeidsavtalen. Med Hvaler har dermed 5 av 17 klubber valgt å bli med videre i bysamarbeidet, forhåpentligvis vil flere bli med i tiden som kommer.

Hvaler IL holder til på Rød på Asmaløy og har både gutter og jenter som spiller fotball. Klubben har fylt opp hele rekken med årskull fra 7 til 12 år og har i tillegg guttelag, a-lag og old boys lag.
Nå har også de signert den nye samarbeidsavtalen for Fredrikstad-fotballen.

- En klubb som Hvaler har begrensede muligheter for å tilby de beste spillerne et godt nok tilbud. Vi er glade for å kunne delta i samarbeidet, forteller Øystein Myksvoll Lande, leder i Hvaler IL.

Vi er glade for at Hvaler IL er med og gleder oss til fortsettelsen!