Hjemmekamp for rekruttlaget i kveld

Tomas Lopez Borgersen og 7 andre a-lagsspillere skal bryne seg på Idd SK fra en av Haldens ytterkanter i kveld.

I god form
Rekruttlaget er i siget med 3 strake seire uten baklengs. Forrige kamp endte til slutt med 3-0 over Rakkestad, en kamp rekruttene spilte veldig godt og var klart best ute på Stadion-matta.

I dag er det nyopprykkede Idd som står på motsatt banehalvdel.
Idd har hatt en tøff start på sesongen og ligger utsatt til på tabellen med kun 4 poeng så langt.
Det gir en 13. plass, og etter 8 kamper har haldenserne kun Askim bak seg på tabellen. Oppover på tabellen er det allikevel tett, og seier på Fredrikstad Stadion i kveld tar laget opp forbi både SFK og TTIF, og opp i ryggen på Ås og Borgar på henholdsvis 9. og 8. plass.

Ung, men god tropp
Sarpsborg 08 - 2, Sprint-Jeløy og Råde har alle 22 poeng og ligger likt på 1. plassen, vi kan ta oss opp på samme poengsum med seier i kveldens kamp.
Riktignok har S08-2 og Sprint-Jeløy en kamp mindre spilt, men til gjengjeld så møtes de to lagene også i dag.

Magnus Meling og Aleksander Olsen har med seg 8 a-lagsspillere til kveldens kamp.
Av de i a-troppen som er spillerberettiget så er det kun Anas Farah, Mikko Viitikko og Kjell Rune Sellin som ikke er med. Anas og Mikko sine skader er velkjente og i snarlig bedring, mens Kjell Rune trener alternativt med en liten lårskade han har med seg fra forrige uke.
Dermed er Aleksander Karstensen, Leo Olsen, Leonard Getz, Tomas Lopez Borgersen, Youssef Chaib, Oscar Lopez Borgersen, Rino Falk Larsen og Joel Armstrong alle klare for kamp i kveld.

Kampstart er 19:30 - Velkommen på kamp!