Helseklinikken og Cosmeticaklinikken er med videre

Helseklinikken og Cosmeticaklinikken på Ørebekk har vært en god samarbeidspartner i flere år og de ønsker være med på å støtte guttane videre.

Klinikken ble stiftet i 2016 og består nå av lege- og tannnlegetjeneste, samtidig en avdeling for estetiske behandlinger. Målet er å tilby våre kunder en helhetlig helsetjeneste som består av både allmennpraktikere og spesialister. Bygget har 23 behandlingsrom, foreløpig har vi kiropraktor, muskelterapeut, akupunktør, ernæringsfysiolog, fotterapeut og personlig coach som holder til på andre etasje på klinikken.

Klinikken tilbyr en veldig gunstig medlemskapsordning hvor alle medlemmer for bl.a. 50% rabatt på legeundersøkelser.

Vi tilbyr hjemmelege og tannlegevakt på kveldstid og i helgene/hellige dager. Parkering er gratis.

FFK takker så mye og vi gleder oss til videre samarbeid!