Håvard Åsheim forlenger!

Håvard Åsheim nærmer seg 150 kamper for FFK, nå er han klar for nok en sesong i FFK-drakt!

Håvard har rukket å bli 23 år og passerte i 2018 hele 140 kamper for FFK.
Rolvsøy-gutten har vært glimrende i høst, først stod han frem som en av lagets aller beste spillere på kantposisjon etter sommeren, før han overbeviste og gjorde en solid figur som venstreback i Ludvig Begby sitt skadefravær.

- Jeg er veldig glad for å signere ny kontrakt. Jeg har følt meg veldig ønsket videre og har virkelig troen på at vi skal gjøre en enda bedre sesong neste år. Det blir gøy og spennende å jobbe videre på det vi begynte i 2018. Sier Håvard Åsheim.

Fra Rolvsøy til FFK
Håvard går inn i sin 8. sesong i FFK og man må helt tilbake til 2013 for å finne hans debut for a-laget. Den aller første kampen kom mot Kråkerøy i cupen, men det ble også ytterligere 7 seriekamper denne sesongen.

- Håvard har fart, teknikk, utholdenhet og spillforståelse. Han har vist et nytt nivå denne høsten og vi er helt sikre på at Håvard bare bygger videre på det i 2019. Vi er veldig glade for at han er med videre. Forteller Joacim Heier.

Ingeniør-student
23 år gamle Håvard bedriver ikke bare fotball, han jobber også med utdannelsen sin som ingeniør og har nettopp avsluttet høstens eksamener når kontrakten ble signert.
Nå venter en ny sesong i hvitt og rødt for den sympatiske spilleren som i tillegg til 140 kamper for FFK også har med seg landskamper for både Norges G18 og G19 lag.

- Gledelig å ha Åsheim med videre. En spiller i drivende utvikling. Er blitt en mer gjennombruddshissig spiller. Det kombinert med økt aggressivitet og kraft gjør at vi har store forventninger til Håvard i 2019. Forteller Per-Mathias.

Vi ser frem mot en ny sesong med Åsheim på banen for FFK.