Fredrikstad Energi hovedsamarbeidspartner i to nye år!

Fredrikstad Energi er en av FFK sine største og mest lojale samarbeidspartnere, nå er avtalen for de to neste årene på plass!

Fredrikstad Energi har vært en viktig støttespiller for FFK i en mannsalder, og vi er utrolige glade for at samarbeidet også fortsetter inn i 2018 og 2019.

Vi er utrolige takknemlige for tilliten fra Fredrikstad Energi! Samarbeidet vårt går langt tilbake i tid, og vi gleder oss til å utvikle dette videre i enda to år.

— Joacim Heier

Fredrikstad Energi og FFK har et aktivt samarbeid på mange områder.
Fredrikstad Energi har et sterkt ønske om å bidra til både bredde og topp og er derfor hovedsponsor for våre årlige barnecup på sensommeren, FFK Fredrikstad Energi Cup. Mange har nok også lagt merke til at Fredrikstad Energi støtter oppunder banens beste-konseptet på A-lagets kamper.
I tillegg samarbeider vi om "FFK Strøm" som ikke bare gir deg billigere strøm, men som også gir klubben 300 kr per avtale.

Bytt til Smart Energi her – og benytt kampanjekode FFK!

Vi har samarbeidet med FFK nærmest siden tidenes morgen og vært igjennom mange ulike faser sammen. Fjorårets sesong var blytung, men vi syns klubben har presentert en nøktern og fornuftig strategi for hvordan vi sammen skal reise oss igjen. Den reisen ønsker vi å være med på.

— Terese Troy Prebensen - administrerende direktør i Fredrikstad Energi Marked

Vi gleder oss til nye år med Fredrikstad Energi og håper vi sammen opplever en sportslig opptur i den nye avtalens levetid!

Sammen er vi sterke!