Fotballbyen Fredrikstad går parade til Stadion på søndag!

På søndag skal Fredrikstad feire fotballens plass i byhistorien, det gjør vi med parade fra Rådhuset til Stadion i forkant av Jubileumskampen mot Start!

Vår gode samarbeidspartner OBOS har invitert alle fotballspillere i Fredrikstad på Jubileumskamp søndag.
Den invitasjonen har over 1800 unge fotballspillere takket ja til, det er nesten halvparten av alle som spiller fotball i Fredrikstad kommune!

Vi er midt i byjubileumsfeiringen, og søndag er det fotballens sin tur til å feire sin plass i byens 450 år lange historie.
Med Torp Musikkorps i spissen skal alle klubbene i byen gå i parade fra Rådhuset til Stadion før Jubileumskampen.
Toget starter klokka 15:30 og går gjennom sentrum, over gangbrua og til Stadion.

Vi oppfordrer alle klubbene til å delta, still gjerne i deres eget klubbtøy og vis frem klubben din!

Totalt er godt over 6000 billetter solgt til søndagens kamp og vi går dermed mot en herlig fotballfest hvor fotballbyen Fredrikstad feirer seg selv!