Foran skjema fra i fjor - 1000 sesongkort solgt!

Det er ikke mye, men vi er foran skjema fra 2018 på antall solgte sesongkort, salget har allerede passert 1000!

I 2018 endte vi på 2704 sesongkort, og i øyeblikket har vi akkurat samme tempo i salget inn til 2019-sesongen. 1000 solgte sesongkort ble i fjor passert 23. januar.

Et sesongkort på Stadion kan du få fra 800,- som voksen og fra 600,- som barn/honnør/student.
Bli med da vel - SAMMEN ER VI STERKE!

Neste år er det mobilen din som er sesongkortet ditt. Dette gir en rekke nye muligheter som vi skal presentere for dere i månedene frem mot sesongstart.

Fredrikstad FK appen kan du laste ned på App Store eller Google Play, det er foreløpig ikke mulig å kjøpe sesongkort via den, men det er straks klart!

Til deg som har hatt sesongkort i 2018:
Hadde du sesongkort i 2018 så er plassen din reservert, og den er reservert på telefonnummeret ditt. For at plassen din skal bli tilgjengelig for deg må du derfor opprette konto med det samme telefonnummeret.
Klikk her: Kjøp sesongkort her!

1. Velg ”Kjøp sesongkort”
2. Opprett konto
3. Plukk dine seter
- Velg seksjon
- Velg type og antall
- Velg seter
4. Kjøp
5. Du mottar ordrebekreftelse på epost/sms

Har du utfordringer med å kjøpe sesongkort, har byttet telefonnummer eller bare lurer på noe, så tar du kontakt med oss på [email protected].

Til deg som ikke har hatt sesongkort i 2018
For deg som ikke har hatt sesongkort i 2018 går du inn her.
Kjøp sesongkort her!

Husk passordet ditt - Det skal du bruke senere når du logger deg inn på Fredrikstad FK appen.

Utsalgsteder
Sesongkort selges også hos FFK. Kom innom Fredrikstad Stadion på virkedager mellom 10:00 og 16:00.

Kjempefint hvis du husker plassene dine eller tar med det gamle sesongkortet ditt, så er det raskere og enklere å finne frem plassene dine.

Priser
Det er mye å spare på sesongkort kontra å kjøpe enkeltbillett til hver kamp, med sesongkort gå glipp av minst tre kamper - og fortsatt spare penger.

Sesongkortsalget er en svært viktig del av grunnlaget for sesongen. Alle som kjøper sesongkort bidrar til å legge en bedre ramme for spillerstall, trenerteam og øvrige ressurser i klubben kan bli best mulig.

Ståplass Solid Tribunen
- Voksen: 800,-
- Barn/student/honnør: 375,-

Sitteplass Solid Tribunen
- Voksen: 1300,-
- Barn/student/honnør: 575,-
- Flishaugen: 575,- (Inkludert pølse på alle kamper!)

Sitteplass Europris og Værste Tribunen
- Felt A og E: 1950,-
- Felt B, C, D, N og O: 2250,-
- Felt M og P: 1950,-

- Rullestolplass 575,-

Kirkens Bymisjon Tribunen blir stengt
Kirkens Bymisjon Tribunen blir stengt i 2019 på grunn av at man ikke har behov for plassene og derfor kan spare ressurser.

Flishaugen
Flishaugen vil i 2019 være plassert på Solid Tribunen. Hos Flishaugen vil det alltid være voksne til stede og ha et øye med barna.
Sesongkort til Flishaugen kjøpes i administrasjonen til FFK ev. ved å sende epost til [email protected]

Bortesupporter
Bortefelt vil også i 2019 være Felt L.