Fin seier i 4. divisjon for juniorlaget

Mandag kveld spilte FFK2 mot Kvik Halden2 på Halden stadion, det ble en god opplevelse for vårt lovende juniorlag.

Skadeutfordringene på a-laget, sammen med det tette kampprogrammet gjorde at det nok en gang var et rent juniorlag som gikk på banen for å hente poeng i 4. divisjon.
Kvik Halden 2 har hatt en varierende sesongstart, og stilte til start med 6 seniorspillere i oppgjøret på Halden stadion.

Ungguttene våre gjorde en god førsteomgang og ledet 2-0 ved halvtid. I andre omgang øker vi ledelsen, men en mer åpen omgang hvor begge lag skaper mye sjanser gir etter hvert ny spenning i kampen. Til sutt er det FFKs unge spillere som trekker det lengste strået og avgjør oppgjøret med 4-2.

Målscorere for kvelden var: Micael Lervik, Joel Armstrong, Ole Bergh og Alexander Zoulakis.

Neste kamp i 4. divisjon er mandag om en uke, da blir det en toppduell mot Ås som ligger poenget bak FFK2.