FFK-trio på landslaget

FFKs David Buhinja, Thomas Rekdal og Mikael Engsmyhr er nok engang tatt ut på sine respektive landslag.

I denne anledningen har tre av våre spillere blitt tatt ut på landslaget. For G-16 landslaget er Thomas Rekdal nok engang tatt ut i Gunnar Halles tropp. De skal forøvrig spille EM-kvalifisering mot Gibraltar, Hellas og Serbia. Dette er forøvrig første kvalifiseringskampene for dette landslaget.

På G-15 er to av våre gutter, David Buhinja og Mikael Engsmyhr tatt ut. Begge to har vært faste inventarer på Erland Johnsens G-15 landslag. Guttene skal reise til Ungarn for å spille dobbeltlandskamp.

Det er svært gledelig at disse guttene har fått flere muligheter på landslaget. Vi håper at dette gir spillerene, trenere og alle andre i klubben bekreftelse på arbeidet som gjøres. Vi ønsker guttene masse lykke til i de kommende kampene!