FFK takker Terje Høili

FFK vil takke Terje Høili i forbindelse med at klubben har signert Ludvig Begby på ny kontrakt.

Fredag ettermiddag kunne vi endelig fortelle at Ludvig Begby har signert ny kontrakt med klubben, som gjør ham til FFK-gutt også de to neste sesongene.

I den forbindelse vil Fredrikstad Fotballklubb gjerne takke Terje Høili, som bidro til å få avtalen på plass. Høili har også mange ganger tidligere bidratt for klubben, og vi er glade for den fantastiske støtten Terje nok en gang viser.

Vis din støtte og spar penger selv - kjøp sesongkort i dag!

Samtidig med signeringen av det som er femte lokale gutt på A-lagskontrakt, fortsetter kampanjen "Jeg er med" for å finansiere ny forsterkning foran seriestart. Trenerteamet ønsker ledertype i midtforsvar eller sentral midtbane, og håpet er at kampanjen i løpet av helgen passerer 400.000 kroner - da er man nær målet om en halv million kroner innen kort tid.

Hvordan du kan bidra og mer om aksjonen leser du på jegermed.fredrikstadfk.no!