FFKs klubblege Nemanja Peric

FFK-lege med egen klinikk

FFKs klubblege Nemanja Peric har slått seg ned i Fredrikstad, og nå åpner han egen klinikk på Ørebekk.

Nemanja Peric er FFKs klubblege, og alltid på plass på sidelinjen under A-lagets hjemmekamper. Peric er opprinnelig fra Serbia, men har bodd i Norge i seks år, hvorav de siste 2,5 årene i Fredrikstad.

- Det var en stor utfordring for meg å flytte fra hjemlandet mitt, komme til Norge, lære et nytt språk, få godkjenning som lege og gjøre mitt best for å bli assimilert og integrert i det norske samfunnet, forteller en blid Nemanja.
Han flyttet til Fredrikstad i 2014 og begynte å jobbe på en privat klinikk på Gressvik.

- Siden januar 2016 har jeg jobbet som klubblege i FFK. Det er en meget spennende og utfordrende jobb, hvor jeg trives veldig mye. For meg var det kjempemorsomt å bli en del av så stor klubb, med lang historie og tradisjon. Spesielt siden jeg selv spilte basketball profesjonelt i 15 år og er veldig interessert i sport generelt, forteller han ivrig.

- I starten drev jeg stort sett med allmennmedisin og en del idrettsmedisin. Det siste halvannet år har jeg fokusert på kosmetiske behandlinger i tillegg, sier Nemanja, som nylig åpnet kosmetisk klinikk på Ørebekk.

- Klinikken hvor jeg jobber i dag heter Helseklinikken Fredrikstad, med en kosmetisk avdeling som heter Cosmeticaklinikken Fredrikstad (se cosmeticaklinikken.no)

Vi lar dr Peric selv beskrive sin virksomhet:

- Konseptet som vi er basert på er en helhetlig tjeneste for folk flest, hvor alle pasienter får nødvendig behandling, informasjon og oppfølgning. Siden småkirurgi er min lidenskap, driver jeg med føflekkfjerning, sårbehandling, fjerning av fettkull osv. Vi har en gunstig medlemskapsordning som gir pasienter mange fordeler, bl. a. ingen ventetid, direkte tlf nummer til legen, hjemmebesøk, rabatterte behandlinger både på kosmetisk- og allmennmedisinsk avdeling, med mer.

- Konsultasjoner hos legen på Helseklinikken er ikke tidsbegrenset og dermed gir det pasienter en behagelig opplevelse uten tidspress. Det som er viktig for meg er at pasienter får all nødvendig hjelp, informasjon og oppfølgning på klinikken slik at de kan føle seg trygge og godt ivaretatt, understreker legen.

Mere informasjon om behandlinger og tilbud kan man finne på www.cosmeticaklinikken.no eller på tlf nummer 46349274. Se også den nyopprettede Facebook-siden Cosmeticaklinikken hvor man kan finne en del bilder før og etter behandling med fillere, botox med mer.

Cosmeticaklinikken
FFKs klubblege Nemanja Peric