Årsmøte 2016

FFK inviterer til involveringsseanse for medlemmer, supportere og frivillige

Vinteren 2018 gjennomførte FFK og Bright Performance flere involveringsmøter med ulike grupperinger som bryr seg om klubben, nå gjentar vi suksessen!

Suksessen fra 2018 var en særdeles viktig del av arbeidet med å utforme klubbens nye verdier og identitet. Gjennom flere gode møter fikk ansatte, tillitsvalgte, medlemmer, frivillige, supportere og samarbeidspartnere av FFK muligheten til å være med og påvirke hvordan klubben skal være - Bidra til å utvikle identiteten til FFK.

Nærmest unisont, på tvers av de ulike gruppene, ble de nye verdiene til FFK definert.

SAMLENDE - FOLKELIGE - YDMYKE - AMBISIØSE

Tilbakemeldingene var overveldende positive til tiltaket, og derfor ønsker vi nå å gjenta den suksessen.
Verdier er selvsagt noe man ikke jobber frem hvert år, så denne seansen vil handle om å etterleve våre verdier og hva slags FFK vi skal ha - Noe du kan være med å påvirke!

Denne prosessen er også en viktig del av revideringsarbeidet med Virksomhetsplanen som skal presenteres i oppdatert versjon til Årsmøtet 7. mars.

Torsdag 14. februar klokka 18:00
Er du medlem, supporter eller en av våre mange frivillige (eller alt sammen), så hold av denne datoen til å dra på Stadion.

Håper vi sees - SAMMEN ER VI STERKE!