Husk å meld deg på fagsamlingen på stadion 3.februar!

I forbindelse med A-kampen mellom FFK og Kråkerøy lørdag 3.februar, inviterer FFK til årets første fagsamling for trenerne i By-samarbeidet på stadion. Per Mathias Høgmo er en av foredragsholderne.

FFK ønsker å være et kompetansesenter for samarbeidsklubbene. Et av tiltakene for å få til dette er fagsamlinger på stadion. Formålet med detter er at trenere i byen skal få faglig påfyll samtidig som de kan utveksle erfaringer på tvers av klubbene.

Årets første fagsamling blir lørdag 3.februar i forkant av treningskampen mellom FFK og Kråkerøy. Der får du mulig til å hilse på Fagansvarlig for By-samarbeidet Andreas Lavik Nordby og høre på foredrag av Per Mathias Høgmo, samt noen ord fra styreleder Jostein Lunde. I tillegg har vi invitert Kråkerøy til å presentere sitt nye konsept  "Kråkerøy Utvikling".

Alle trenere i klubbene i By-samarbeidet er invitert og alle deltakere får gratis inngang til treningskampen mellom FFK og Kråkerøy kl 14.00. Samlingen kommer til å være i restauranten på stadion og det vil være salg av kaffe og kaffemat. Påmelding gjøres her

Programmet blir som følger

Sted: Stadion Event

Kl 11.45: Oppstart
Kl 12.00: Foredrag av Per Mathias og noen ord av Jostein Lunde
Kl 12.30: Presentasjon av Kråkerøy Utvikling

Kl 14.00: A-Kamp FFK-Kråkerøy

Vi håper at så mange som mulig ønsker å benytte seg av denne mulighet for faglig påfyll i hverdagen. Sammen er vi sterke!

MELD DEG PÅ HER!