Europris skal på Rekordkampen

Europris ønsker å bidra og kjøper billetter til Rekordkampen.

Europris klinker til og kjøper billetter til rekordkampen!

Europris liker alltid å konkurrere og slå rekorder. Vi er derfor med på rekordkampen med ekstra billetter til våre ansatte. Vi gleder oss til å feire ny tilskuerrekord i 2.divisjon toppet med en FFK seier. Europris anmoder alle bedrifter i regionen til å være med på å sette ny rekord og sette Fredrikstad nok en gang på kartet.

— Jon Boye Borgersen - Markedsdirektør Europris

Få ting er like artig som å få til noe sammen med andre, og enda artigere dersom man gjør noe for historiebøkene!
Neste hjemmekamp har vi et hårete mål om å sette en "uslåelig" rekord – 10.000 tilskuere i 2. divisjon!

FFK møter Moss – Stadion SKAL fylles!
12. August klokka 18:00 settes rekorden.

Vi dumper billettprisene!
Skal vi sette rekord så skal terskelen for å komme på kamp være lav. Derfor får du billetter for 100 kroner på omtrent hele stadion, og for 50 kroner til barn/student/honnør på Solid Tribunen.

Kjøp billetter til Rekordkampen her!

Lagtilbud
Bli med og sett rekord! Ta med laget ditt på Stadion 12. august, for kun 50,- per billett.
Laget kan være for jenter eller gutter og i hvilken som helst alder!
Eneste betingelsen vår er at dere bestiller og betaler samlet.

Bestill Lagbilletter til Rekordkampen her!

Fanzone
I forbindelse med kampen vil det være aktiviteter på utsiden av Stadion, vi skal ha både grilling fra Stabburet og masse annet gøy!

Ønsker din bedrift å være tilstede og treffe et stort fotballpublikum denne dagen så ta kontakt med Lars Petter Brovold.

Kjøp billetter til Rekordkampen her!

Denne kampen gleder vi oss til - Dette skal vi klare sammen!
SAMMEN ER VI STERKE!