Endelig kamp igjen!

Gutta har hatt en ny fin treningsuke og gleder seg masse til årets 11. bortekamp!

Etter den gode kampen forrige helg, med den mildt sagt ufortjente utligningen på overtid, var det en tent spillergruppe som har tatt fatt på en ny god treningsuke.
Per-Mathias sine hardtarbeidende elever har en flott høstsesong så langt med 8 serie- og treningskamper for a-laget og 7 rekruttkamper som tilsammen har gitt 14 seire og 1 uavgjort.
Nå skal den formen opp til test nok en gang, denne runden er det annet lag med en god sesong som står på motsatt banehalvdel, nemlig Raufoss.

Årets 3. møte
Vi har møtt Raufoss to ganger i år allerede. Det første møtet var en treningskamp i mars, og den endte klar seier for rødbuksene med 4-0, selv om seiersmarginen nok var noe større enn det kampen tilsa.
Så møttes vi på Stadion i seriesammenheng i starten av juni, det oppgjøret endte med 1-1.
"A game of two halves" som det så flott heter på balløya. Fortjent ledelse til FFK etter første omgang og fortjent utligning til Raufoss i andre, og med en stor mulighet til å avgjøre i favør FFK etter at en retur ble servert på sølvfat, men dessverre for oss en avslutning like over målet.

Nå er det Nammo stadion som gjelder og en herlig utfordring for guttane i en kamp de gleder seg stort til.
Kreftene er samlet opp og spillerne er klare for nok en gang å legge ned alt de har i både løpemeter og innsats, toppet med den fantastiske lagmoralen som har kjennetegnet laget i hele år.

Ingen karantener
Heller ikke denne runden er det noen som må stå over grunnet gule kort, men vi har et par spillere som er tvilsomme grunnet smårusk.

Kampstart på søndag er 16:00.
Tusen takk til alle våre fantastiske supportere som nok en gang har mobilisert på fantastisk vis og møter opp på Raufoss i hundretalls.
Det er fortsatt mulig å skaffe seg billetter på Aristokraten, enten om du vil være med på buss eller kjøre opp selv.

Sammen er vi sterke!